بگذر از درونم
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 71052
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است




امروز انتظاری است کشنده


در میان واژگان نا معلوم،نا مفهوم


چه میکند


چه در سر دارد


چرا پرواز را به من نمی آموزد


چرا ناخوداگاهم را نمیخواند


به خود یاد داده ام


که دیگر هیچ ننویسم...


ای قلم باز من هستم و تو


تو باز آمدی بی آنکه من بخواهم


بیم دارم از آمدنت


از بودنت


حرفهایی است اینجا


کلامی است که در قلم نمی گنجد


آتشی است که تو را خواهد سوزاند


پس بگذر از من


بگذر از راز درونم


ای قلم....



نظرات شما عزیزان:

parastoo
ساعت18:12---14 شهريور 1392
سلام خیلی خوب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:, :: 10:48 ::  نويسنده : محسن